Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (13)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кубишина Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Кубишина Н. С. 
Критерії класифікації нових товарів на промисловому ринку [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина, М. В. Боровенська // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 363-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_61
Проаналізовано критерії класифікації нових товарів як зарубіжних, так і вітчизняних авторів. Розроблено систему критеріїв класифікації нових товарів, що групуються за характеристикою товару з точки зору його новизни. Виходячи з цієї системи, рекомендована власна система критеріїв класифікації, що є найбільш адаптованою для нових товарів саме на промисловому ринку і складається з декількох блоків, що характеризують новий товар з різних аспектів, з точки зору новизни для споживача та ринку, зміни фізичних властивостей товару і міри знань споживачів. Розглянуто результати практичного застосування даної класифікації: на прикладі нового товару для підприємства, що працює на ринку оброблених лісопродуктів, було показано як класифікується даний товар за найбільш доцільними критеріями класифікації для промислового ринку, а саме: за рівнем знань споживачів про нові товари та впливу на зміну споживчої поведінки, за природою змін фізичних чи характеристик нового товару, що сприймаються споживачем та за мірою новизни для продуцента і для ринку. Визначено необхідність віднесення нових товарів для підприємства на етапі розробки до різних критеріїв класифікацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.921 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кубишина Н. С. 
Формування маркетингового механізму інноваційних розробок на ринку енергозбереження [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина, О. Ю. Цапук // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 369-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_62
Розглянуто сучасний стан енергетики та її місце в економіці України, як основи сталого розвитку і конкурентоспроможності країни з врахуванням високої енергоємності національного валового внутрішнього продукту (ВВП). Проаналізовано бар'єри, що виникають на шляху підвищення енергоефективності країни. Розглянуто зміст та сутність механізму впровадження інноваційних розробок, визначено роль та місце маркетингового механізму на ринку енергозбереження. Запропоновано узагальнене визначення маркетингового механізму інноваційних розробок. Розглянуто проблеми формування ефективного маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок та обгрунтовано необхідність його формування на вітчизняному ринку енергозбереження. Запропоновано систему формування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок за допомогою використання системного підходу. Визначено головні принципи, які є основою функціонування механізму, інструменти, що забезпечують ефективне управління інноваційними розробками, та показники, що дозволяють виміряти їх вплив на діяльність підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.206 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кубишина Н. С. 
Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина, О. Ю. Цапук // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 356-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_57
Проаналізовано тенденції впровадження інноваційних розробок в енергетиці та її місце в економіці України. Розглянуто бар'єри, що виникають на шляху підвищення енергоефективності країни, особливу увагу приділено механізму впровадження інноваційних розробок, а також ролі інвестиційної та інноваційної складових програм енергозбереження та розвитку енергетики України. Виконано огляд сучасних наукових підходів щодо тлумачення поняття "маркетинговий механізм", розглянуто сутність механізму впровадження інноваційних розробок в контексті взаємозв'язку з маркетингом та запропоновано нове визначення маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок. Розроблено концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок, що передбачають визначення еластичності очікуваної вигоди споживача на промисловому ринку щодо купівлі інноваційної розробки та дозволяють моделювати його поведінку, що надає змогу підвищити ефективність функціонування механізму під час впровадження інноваційної розробки. На основі розроблених засад визначені заходи з удосконалення організаційно-економічного забезпечення впровадження інноваційних розробок, що дають змогу підвищити конкурентоспроможність підприємств енергетичного машинобудування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.02 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кубишина Н. С. 
Генерування ідей як основний етап розроблення нового товару на промисловому підприємстві [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина, Т. В. Ковальчук // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 355-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_53
Розглянуто процес генерування ідей як один з найскладніших етапів розроблення нового товару з урахуванням аналізу внутрішніх та зовнішніх факторів маркетингового середовища, що впливають на діяльність промислового підприємства. Уточнено способи організації розроблення нового товару на підприємстві. Проаналізовано важливість правильного планування та реалізації першого етапу розроблення нового товару. Запропоновано узагальнену схему взаємозв'язків між відділом розроблення нового товару на підприємстві та іншими основними відділами. Детально розглянуто зовнішні та внутрішні джерела ідей, які мають бути враховані окремо кожним відділом компанії. Визначено детальний перелік джерел ідей нового товару для співробітників відділу маркетингу. Відокремлено основні способи, які можуть бути використані при мотивації керівництвом співробітників для пошуку та фіксування ідей нового товару. Визначено основні методи генерування ідей, які рекомендовано використовувати на промисловому підприємстві з метою отримання максимальної кількості ідей для знаходження найціннішої серед них на наступних етапах розроблення нового товару.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.915 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Кубишина Н. С. 
Розроблення концепції нової послуги арт-кафе [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина, Г. М. Гребньов, А. А. Граділь // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 315-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_50
Розглянуто ринок громадського харчування України та досліджено його основні тенденції. Грунтуючись на результатах дослідження та аналізу було доведено потребу в розвитку на ринку громадського харчування закладів категорії арт-кафе, що відповідають поточним тенденціям ринку, а також існуючим та прогнозованим потребам споживачів. Розроблено та описано концепцію нового арт-кафе "INDIE", що включає ідеологію, філософію закладу, опис послуг та основних напрямів діяльності, слоган, логотип, опис екстер'єру та інтер'єру. Виведено своєрідну формулу концепції арт-кафе, слідуючи якої, такий заклад буде успішно та прибутково функціонувати. Ідею арт-кафе можна описати так: "Ми створимо звичайне кафе у незвичайному столітті", яка пояснює відмову від віртуального життя. ідея арт-кафе "INDIE" і полягає в тому, щоб об'єднати сучасну молодь 21 століття у живому спілкуванні, "витягнути" з соціальних мереж та інтернет павутиння, позбавитись звички фабінгу. Саме в ідеології та форматі полягає інноваційність даної концепції. Діяльністю арт-кафе, також буде просуватися в маси, різні напрями мистецтва шляхом організації музичних, літературних, творчих вечорів, виставок тощо. Освітній напрям арт-кафе "INDIE" полягатиме в організації майстер-класів, тренінгів, лекцій різної тематики (від уроків ліпки глиною до вивчення мов програмування). Запропоновано комплекс маркетингової комунікаційної політики з метою виведення та просування закладу в ринкових умовах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.205 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Кубишина Н. С. 
Управління асортиметною політикою підприємства "KLN” [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина, О. А. Липницька // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 321-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_51
Проаналізовано управління асортиментною політикою на основі аналізу підходів до цього питання різних науковців. В основу управління асортиментною політикою покладений маркетинговий підхід, адже саме він дозволяє максимально врахувати вплив зовнішнього та внутрішнього середовища та задовольнити потреби кінцевих споживачів і при цьому досягти поставлених комерційних цілей. Запропоновано модель управління асортиментною політикою послуг. Застосування даної моделі було застосоване на прикладі інтернет-магазину "KLN". Маркетингове дослідження показало, що споживачі бажають бачити широкий асортимент в Інтернет-магазині, який дозволить зробити всі необхідні покупки в одному місці. Для Інтернет-магазину "KLN" був розроблений процес управління асортиментною політикою та надані відповідні рекомендації, а саме: елімінування з асортименту категорії товарів "постільна білизна"; розширення асортименту такими додатковими товарними категоріями; поглиблення асортименту в категорії "іграшки", в категорії "коляски" та в категорії "меблі"; насиченість асортименту варто збільшити до 500; впровадити систему контролю асортименту на постійній основі. Таким чином, підприємству доцільно застосовувати стратегію горизонтальної диверсифікації, а саме розширити наявний асортимент такими товарами як дитячі засоби гігієни, засоби для догляду за дитиною та дитячий одяг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 551.637 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Кубишина Н. С. 
Розроблення моделі виведення нового товару ТМ "Молокія Казкова” на споживчий ринок [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина, А. П. Стасевич // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 329-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_52
Проаналізовано поняття "новий товар" та етапи виведення нового товару на ринок. Запропоновано модель виведення нового товару на споживчий ринок на прикладі ПрАТ "Тернопільський молокозавод", що на відміну від існуючих відрізняється наступними етапами: аналіз мікро- та макросередовища підприємства, методи формування товарного асортименту, концепція нового товару, виведення нового товару, товарна стратегія, ринкова стратегія нового товару. На основі даної моделі розроблено комплекс маркетингу та ринкову стратегію для нового товару, а саме дитячого йогурту 2,7 % жирності ТМ "Молокія Казкова". Для товарного асортименту ТМ "Молокія Казкова" згідно результатів дослідження доцільно обрати стратегію "розширення асортименту". Найкращими варіантами щодо випуску нової продукції являються регіони: Тернопільська, Волинська та Рівненська області. Для інформування потенційних споживачів про нову продукцію ТМ "Молокія Казкова", а саме дитячий йогурт пропонується використовувати: рекламу, стимулювання збуту та PR.
Попередній перегляд:   Завантажити - 616.349 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Кубишина Н. С. 
Формування товарного асортименту підприємства на прикладі компанії "Українські гумати" [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 392-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_45
В умовах змін у економічному просторі, зростання рівня конкуренції надзвичайно актуальним для вітчизняних товаровиробників на промисловому ринку, які не мають розвинутого асортименту, стало формування товарного асортименту продукції для збереження конкурентних позицій. В процесі формування товарного асортименту проаналізовано асортиментну політику підприємства ТОВ "Українські гумати" із застосуванням наступних методів аналізу: SWOT-аналіз, матриця Бостонської консалтингової групи, концепція Життєвого циклу товару, розрахунок показників асортименту, аналіз конкурентоспроможності товару, аналіз ефективності товару. В результаті проведеного аналізу для формування асортименту було обрано стратегію диференціацію з її подальшою розробкою та економічним обгрунтуванням. В роботі адаптовано для підприємства ТОВ "Українські гумати" розроблений процес формування асортименту, який отримав практичне застосування. Запропоновано розширення товарного асортименту ТОВ "Українські гумати", в рамках стратегії диференціації, яке полягає у виведенні на ринок добрив України деструктора стерні, що дозволить охопити всі етапи розвитку рослини. Розроблено три рівні товару до запропонованого для підприємства нового продукту та комплекс маркетингових комунікацій для його просування. В комплексі маркетингових комунікацій були застосовані наступні заходи: участь в галузевих виставках, стимулювання збуту (знижки та розповсюдження зразків), особистий продаж, удосконалення сайту та розміщення піар-статей в галузевих виданнях. Обрано відповідно цінову стратегію та розраховано ціну нового товару. В рамках стратегії розподілу було описано ОПЦ продукту. Економічну доцільність пропозицій доведено шляхом розрахунку витрат, прогнозування обсягу продажів методами декомпозиції і прогнозу торгового персоналу. Розраховано наступні показники ефективності інвестицій: чиста теперішня вартість, індекс прибутковості, дисконтований термін окупності інвестицій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 924.927 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Кубишина Н. С. 
Управління асортиментною політикою підприємства [Електронний ресурс] / Н. С. Кубишина // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2019. - № 16. - С. 287-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2019_16_32
Розглянуто підходи вітчизняних авторів до процесу управління асортиментною політикою. Виокремлено основні переваги та недоліки підходів. Різноманіття факторів, що впливають на процес управління асортиментною політики на різних ринках, зумовлює складність виведення універсальних рекомендацій, що були б однаково ефективним в різних галузях. Тому постає необхідність розроблення процесу управління асортиментною політикою, що давав би змогу, шляхом виконання конкретних дій, досягати високих показників ефективності. Запропоновано процес управління асортиментною політикою, який грунтується на важливості послідовного виконання етапів та необхідності постійного контролю за зворотнім зв'язком і ефективністю асортиментної політики. Впроваджувати даний процес рекомендовано для підприємства ТОВ "Ельфа Лабораторія" Аналіз ринку косметичних засобів показав, що динаміка розвитку потреб споживачів вимагає від підприємств даної галузі значної гнучкості в управлінні асортиментом та необхідності постійного контролю за відповідністю здійснюваних заходів щодо вдосконалення асортименту викликам ринку. В рамках впровадження процесу надано наступні рекомендації: елімінування з асортименту категорії товарів "засоби для гоління"; розширення асортименту додатковими товарними позиціями в категорії "косметичні засоби для дітей"; поглиблення асортименту в категорії "засоби догляду за шкірою", в категорії "засоби догляду за шкірою". Таким чином, підприємству доцільно застосовувати стратегію горизонтальної диверсифікації, а саме розширити наявний асортимент косметичними засобами для дітей та засобами по догляду за шкірою і волоссям.
Попередній перегляд:   Завантажити - 888.153 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського